اهميت استفاده از كرم پودر


در‌صورتي‌كه از يك مرد درخصوص گونه‌هاي آرايشي ديدني بپرسيد احتمالا با جواب‌هايي به طور كامل متعدد از چيزي كه انتظارش را داشتيد، مواجه خواهيد شد. آقايان معمولا در مورد پيرايش و زيبايي نقطه نظرها يگانه خودشان را دارا‌هستند. وقتي كه قصد داريد با پيرايش صحيح نزد شوهرتان دوستداشتني و جالب باشيد، سوال ها زيادي در ذهنتان نقش مي‌بندد. آيا رژ لب قرمزي كه تعيين كرده‌ايد جذابيت قابل قبولي دارااست و يا اين كه زياده‌روي به حساب مي‌آيد؟ آيا مژه‌هاي تصنعي و مصنوعي شما يك مزيت ميباشد و يا اين كه تاثير منفي دارااست؟

بهترين كرم پودر
درين نوشته‌ي علمي قصد داريم به نوع آرايش و پيرايش مطلوب براي منزل، سر و سر پيرايش دلبرانه، دسته موهاي ديدني و اغواگر و در غايت نكات زيبايي اشاره كنيم. اعتنا داشته باشيد كه‌اين خودبا‌وري شماست كه به يك گونه موي يا اين كه جور پيرايش جذابيت فوق‌العاده‌اي مي دهد، به گونه اي كه شوهرتان هيچ وقت قدرت مقاومت در قبال شما‌را نخواهد داشت!
لب‌هايتان را در معرض اكران بگذاريد
جذابيت طبيعي لب هاشايد اكثري از زنان با خويش فكر مي كنند رژ لب ظواهر آن‌ها را مدام و در هر قوانيني ديدني‌خيس نشان مي دهد. البته ديدني ميباشد كه بدانيد اكثر مردان لب‌هايي طبيعي كه لايه ضخيمي از رژ لب بر روي آن‌ها قرار ندارد را ترجيح مي دهند.
بخش اعظمي از مردان ظواهر طبيعي لب‌هايتان را طولاني تر مي‌پسندند. بدين ترتيب عوض اين كه‌ لب‌هاي خويش را با لايه‌اي كلفت از رژ لب بپوشانيد، مي بايست نخست از جذابيت‌هاي طبيعي آنان غايت منفعت را ببريد! دقت داشته باشيد كه يك لب جالب و فريبنده مي بايست همواره قابل انعطاف و مرطوب باشد. بي آبي، شكاف و پوسته پوسته بودن لب‌ها بدون شك ظواهر شمارا ديدني‌خيس نشان نمي‌دهد.
عملكرد فرمائيد مسلما از يك برق لب مطلوب نيز به كار گيري نمائيد. براي اكثري از آقايان مشاهده شما زماني كه در هم اكنون به كارگيري از برق لب مي‌باشيد، بسيار جالب ميباشد. بدين ترتيب هنگامي كه شوهرتان در اطراف شما بود، كافيست روي خويش را به سمت او كرده و برق لب را به ديدني‌ترين حالتي كه ميتوانيد بر روي لب‌هايتان اعمال نماييد.


بالم لب شاتوت لبلو
بالم لب لاروش پوزاي نوع Cicaplast Lips مطلوب لب هاي كم آب و سوراخ خورده


برق لب كاتريس نوع Ultimate
لايه‌برداري و شيواحتمالا در شرايطي‌كه از هر مردي بپرسيد، در باب موهاي زائد خانم‌ها لحاظ مساعدي ندارد! در واقع پوست پاك و با لطافت تن يك زن براي هر مردي بي‌غايت جالب ميباشد. يكي‌از راه و روش‌هايي كه مي‌توانيد ديدني خيس به حيث برسيد، قابل انعطاف و لطيف نگه داشتن دائمي پوست تن و همينطور از في مابين بردن موهاي زائد ميباشد.علاوه بر اين، تميزي و لطافت پوست جزو مهمترين نكات براي آرايش و پيرايش قبلي از ارتباط محسوب ميگردند.
به‌اين خواسته مي بايست به طور دائمي پوست‌هاي وحشيانه، زبر و سلول‌هاي مرده پوست خويش را لايه‌برداري نموده و موهاي زائد را نيز از في مابين ببريد. براي دستيابي به يك پوست بسيار لطيف بهتر ميباشد نخست با يك اسكراب تن با لايه‌برداري ملايم و خواص رطوبت‌رساني، سلول‌هاي مرده پوست را برداريد.

تصحيح موهاي زائد تندر‌حالتي كه براي از دربين بردن موهاي زائد طريق شيو كردن با تيغ را ترجيح مي‌دهيد بهتر ميباشد بي ترديد از يك تيغ تصحيح منحصربه‌فرد تن بانوان استعمال فرمائيد تا علاوه بر تصحيح ظريف و به طور كامل در حدود پوست، التهاب و قرمزي نيز توليد نشود.
بعد از شيو كردن موهاي زائد از يك لوسيون تن سواي رايحه و فاقد الكل به كار گيري نماييد تا هرگونه احتمال توليد التهاب و قرمزي را از در بين غالب شود. ولي در صورتيكه شم ميكنيد قسمتي از پوست بدنتان ملتهب گرديده، مقدار مقداري دئودورانت قادر است علائم را كم كند.


خويش تراش زنانه ۵ تيغه سيلور دسته Gloria
اسپري دئودورانت زنانه جان وين نوع Mademoiselle De Johnwin حجم ۲۰۰ ميل
لوسيون تن آبرسان فريمن دربردارنده عصاره خيار و آلوئه ورا ۴۰۰ ميل
اهميت ديده‌ها در پيرايش براي شوهربه اعتقاد و باور بخش اعظمي از خانم‌ها، مژه‌هاي تصنعي سبب جذابيت سواي وصف ديده‌هايشان خواهد شد! ولي يقين نماييد اين‌طور وجود ندارد، در واقع اكثري از مردان ديده‌هايي طبيعي با كمترين ترازو آرايش و پيرايش و اجزاي تصنعي را ترجيح مي دهند.

استعمال مطلوب از مژه تصنعيبه هر درحال حاضر، درصورتي كه به به كارگيري از مژه‌هاي تصنعي سماجت داريد، حواستان باشد كه آن ها را به نيكي بچسبانيد، غيروابسته شدن آنان بي ترديد حيث منفي شوهرتان را به همدم خواهد داشت. شايد از خودتان برسيد پس چه طور براي شوهرم پيرايش كنم؟
خب به جاي به كار گيري از مژه‌هاي تصنعي كافيست به سراغ ريمل‌هاي حجم دهنده مژه برويد. با اين فعاليت هم مژه‌هاي بلندتر و جالب‌تري خواهيد داشت و هم ظاهرتان خيلي تصنعي و مصنوعي نمي شود. براي ارتقاء جذابيت مي توانيد مقدار بيشتري ريمل را در كناره فرنگي مژه‌هاي پلك بالايي به‌ فعاليت ببريد.
ريمل حجم دهنده و بلند كننده رميليا گونه Fantastic
ريمل حجم دهنده پانك دوسه
ريمل حجم دهنده I Love Extreme Volume اسنس
چشمان اسموكي، يك گونه آرايش و پيرايش دلبرانه
آرايش و پيرايش ديده اسموكي ديدنيپيرايش ديده اسموكي يكي آن دست پيرايش‌هاييست كه كمتر مردي قدرت مقاومت در برابرش را دارااست. در بنا شده در نظرسنجي‌هاي انجام يافته، اكثري از زنان درين سه شرايط بيشترين برخورد را از شوهران خويش بدست آورده‌اند؛ پيرايش مختصر ديده، سواي آرايش و پيرايش ديده و آرايش و پيرايش اسموكي!
علاوه بر اين، ادغام پيرايش ديده اسموكي با يك برق لب به رنگ پوست تن همواره حاصل مثبتي را به ياروهمدم خواهد داشت. در صورتي‌كه قصد آرايش و پيرايش براي شوهرتان را داريد، به كار گيري از رنگ‌هاي جيغ يا اين كه خيلي براق نظير سبز، آبي‌رنگ پر‌نور و امثال اين‌ها، شمارا از زيبايي طبيعي‌تان بدور كرده و حيث منفي شوهرتان را به هم پا خواهد داشت.
ولي چرا آقايان از پيرايش ديده اسموكي لذت مي برند؟ اين سبك آرايشي منجر توليد عمق و جذابيت طولاني تر ديده‌ها مي شود و به همين برهان براي آقايان بسيار جالب ميباشد.
موهايتان را به سمت زير موقعيت دهيد!پيرايش براي شوهر مشتمل بر شرايط دادن به موهايتان نيز مي گردد. البته نادرست نكنيد! شرايط دادن موها به سمت بالا با حجم متعددي اسپري شرايط دهنده يا اين كه گونه هاي كرم، خير فقط سبب جذابيت شما نميشوند، بلكه ممكن ميباشد برخورد منفي شوهرتان را نيز به هم پا داشته باشد.
علت اين مسئله نيز مشخص و معلوم ميباشد، احتمالا انگيزه شما از گزينش آرايش و پيرايش تحريك كننده، برقراري ارتباط با اوست؛ در جريان ارتباط نيز دستان مرد بايستي بين موهاي شما جابجا گرديده و راز شمارا ناز و نوازش نمايد. اعتقادوباور نماييد هيچ مردي خوشش نمي‌آيد دستش را از در ميان موهايي چسبناك و يا اين كه چرب عبور دهد!

نوع گيسو بلند خوابيدهعلاوه بر اين، به گفته اكثري از مردان، هنگامي كه موهايتان را به سمت زير موقعيت مي‌دهيد و يا اين كه موقعيت طبيعي موهايتان را محافظت ميكنيد، به مراتب دست يافتني‌خيس به لحاظ رسيده و احتمال اينكه شوهرتان با راحتي بيشتري به شما نزديك شود فراتر خواهد بود. در گزينش استايل گيسو خويش بايستي توجه متعددي داشته باشيد، به دليل آن كه يك جور گيسو هر چقدر هم فشن و ديدني باشد، در غايت بايستي محترم و ظواهر شما هماهنگ باشد.
از پوست بدنتان غافل نشويدشكي نيست كه تن خانم‌ها براي آقايان جذابيت متعددي داراست. براي كامل شدن آرايش و پيرايش گذشته از ارتباط بهتر ميباشد از يك بلوز گشاد (گريبان دلبري) يا اين كه با پباده سازي مختص استعمال فرماييد تا يك يا اين كه هر دو كتف خويش را در معرض اكران بگذاريد.

بلوز گريبان دلبريبراي جذابيت بيش تر از يك كرم برنا كننده و شاداب كننده پوست در نصيب استخوان ترقوه و بازوها به كار گيري فرماييد. با اين فعاليت پوست بدنتان سلامت و با نشاط چشم گرديده و مطمئن باشيد از شما به صورت ويژه‌اي به وسيله شوهرتان سپاس خواهد شد!
نكته آخرين
در غايت اعتنا داشته باشيد كه هر مردي سلايق مختص خودش را دارااست. نكته مهمي كه در آرايش و پيرايش براي شوهر بايستي به آن اعتنا داشت تمركز بر روي خصوصيت‌هاي مثبت رخ و بدنتان ميباشد. مطمئنا اكثر مردان هيچ گاه جذابيت‌هاي ساختگي، پلاستيكي و تصنعي و مصنوعي را به جذابيت‌ها و نازكي‌هاي طبيعي همسر خويش ترجيح نخواهند اعطا كرد!
براي ميكاپ اصولي و تحريك آميز شايسته ترين رنگ‌هايي كه متناسب پوست و فيس شما مي باشند را شناسايي فرمائيد. در حالتي‌كه كه نواقصي در پوست فيس يا اين كه بدنتان (نظير جاي جوش، لك و سياهي و…) موجود است در آغاز به تفكر معالجه آن ها باشيد و آن‌گاه با به كارگيري از يك فاندِيشن آرايشي سبك و مطلوب يه خرده آنها‌را از نگاه شوهرتان مخفي فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.