پودرهاي فيكساتور

لوازم ارايشي

پودرهاي فيكساتور


پودرهاي فيكساتور در رنگ هاي پر‌نور تا تيره و در جور هاي مات و شايني موجودند. پودرهاي فيكس معمولا برس يا اين كه پد اختصاصي دارا‌هستند و بعداز كرم پودر زده مي گردند.
اين روز ها نوع هاي مختلفي از كرم پودرهاي مايع، پن استيك، پنكيك و... موجود است ولي اين كه كدام گونه و رنگ كرم پودر ميتواند عيوب پوست را بپوشاند، موقعيت ماسك مانند و تصنعي و مصنوعي ساخت نكند و فيس را زيباتر از پيشين نشان دهد سوالي ميباشد كه خيلي از خانم ها به نادرست از يكديگر ميپرسند؛ به دنبال مقاله ميبينيد كه پاسخ اين سوال براي هر پوستي گوناگون ميباشد.

بهترين كرم پودر
فون مايعشايع ترين و دوستداشتني ترين صورت كرم پودر ميباشد چون استعمال از آن سهل وآسان ميباشد و پوشش طبيعي به پوست ميدهد. اين كرم ها معمولا براي پوست هاي نرمال و كم آب مطلوب مي‌باشند و اشخاصي كه پوست چرب دارا هستند بايستي از گونه oil free آن به كار گيري نمايند. يه خرده از كرم پودر مايع را به طور نقطه اي روي رخ بگذاريد و با پد يا اين كه انگشت به همگي جاي چهره پخش نماييد.
كرم پودراين كرم ها بسيار مرطوب و بي نياز مي‌باشند به خصوص مطلوب پوست هاي كم آب ميباشند و زيرا بافت نسبتاً سنگين دارا هستند بايستي شما مطمئن گرديد كه خوب جذب پوست شده‌است. براي اين عمل از يك اسفنج مرطوب ياري بگيريد.
پنكيكاين كرم اقتدار پوشش بيشتري دارااست معمولا به صورت پودر فشرده گرديده و به ۲ فيس چرب ( سوپرا ) و كم آب ( آكوا ) وجود دارد و به كارگيري از آن به ياري اسفنج ميباشد كه معمولا روي آن در حيث گرفته شده‌است.
پن استيكاين كرم پودر بافت سنگين دارااست و براي پوشش معايب پوستي و سرخي جراحت بسيار مطلوب ميباشد. يه خرده از آن را روي محل ميگذاريم و با يك اسفنج محو فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.