آيا مزوتراپي روشي تاثير دائمي دارد؟

xكساني كه تحت معالجه با مزوتراپي قرار مي گيرند مي بايست بدانند كه اين راه و روش و راه و روش به چهره موقت مي باشد و شخص مي بايست يك‌سري سكو براي معالجه مراجعه نمايد . معمولا فواصل تزريق در نوبت‌هاي اوليه كوتاه‌تر و در نوبت‌هاي بعدي، طولاني‌تر خواهد بود . در قضيه مزوتراپي موي هم زماني كه از محلول‌هاي مناسب براي تزريق به عمل گيري شود، ريزش مو تا حد قابل توجهي كاهش پيدا مي نمايد و حتي گاهي شاهد رشد موي مجدد نيز خوا هيم بود، ولي در اين مورد هم مي بايست تزريق و درمان دنباله دار باشد .
  بهترين كرم پودر


فرايندمعالجه با مزوتراپي به چه فيس است؟ از دعوا غير مستمر بودن اين منش كه بگذريم، به استدلال تزريق با سوزن‌هاي ريزي كه به فيس دستي يا اين كه با دستگاه مزوگان انجام مي‌شود، مزوتراپي مقداري نيز دردناك است . ضمن اين كه تكرار درمان كه از بيماري به بيمار ديگر متعدد است، مي‌تواند يه خرده خسته كننده باشد . اما اين تكرار درمان و تزريق براي محافظت اثر مزوتراپي ست كه در نهايت مي تواند براي بيمار فيض مطلوبي در پي داشته باشد . معمولا پس از تزريق نيز مريض با پاره اي تورم در حوزه‌ تزريق و محيط آن مواجه مي گردد .به كار گيري از تركيباتي كه باعث ذوب شدن چربي‌ها مي‌شوند، قادر است تورم بيش‌تري توليد كند . به همين دليل در قضيه مزوتراپي چربي‌ها وم سلوليت‌ها سفارش مي گردد كه ميزان متعددي از دارو را در يك گردهمايي تزريق نكنيم . در غير اين صورت، مريض با افزايش بيش از حد چربي خون مواجه ميشود و چه بسا در مواردي التهاب لوزالمعده يا پانكراتيت هم براي او به وجود مي آيد .عمدهبدانيد ساب سييژن چه ميباشد و براي چه چيزي به كارگيري مي‌شود؟ هم‌چنين بد نيست به كبودي به به دور چشم در اثر مزوتراپي براي از بين بردن سياهي و لكه‌هاي بدور چشم نيز اشاره كنيم . از آن‌جا كه مويرگ‌ها و پوست زياد نازكي در فضا چشم‌ها وجود دارد، براين پايه كبودي به دور ديده هم در اثر مزوتراپي به دور از توقع نخواهد بود .

حساسيتنسبت به مزو علاوه بر اين موارد ممكن مي باشد گاهي بيمار به مواد تزريقي حساسيت داشته باشد و مبتلا واكنش‌هاي آلرژيك شود . تا وقتي كه پزشك معالج يك ماده را براي بيمار تزريق نكند، متوجه نمي شود كه آيا وي به آن ماده خاص حساسيت داراست يا اين كه اين كه خير . اما در شراي خود مريض بگويد كه بدنش به ماده خاصي مانند ماينوكسيديل حساسيت دارد، دكتر معالج برايش آن تزريق را انجام نخواهد بخشيد .

تركيب‌هاو ميزان مواد قضيه به كارگيري تزريقي به چه چهره است؟ خوشبختانه تمام افراد با هر جنس پوست و مويي مي‌توانند رويه و رويكرد مزوتراپي را براي درمان‌هاي زيبايي خويش گزينش كنند . ولي ناگفته نماند كه مزوتراپي براي درمان‌هاي متفاوت داراي پروتكل‌هاي متفاوتي هست . يعني تركيب‌ها و مقدار مواد زمينه استفاده تزريقي براي هر مشكلي به رخ مستقل مي‌باشد .پزشكان مي‌توانند خودشان مواد مختلفي نظير ويتامين‌ها و داروها را با يكديگر مخلوط نمايند يا اين كه مي‎‌توانند مبادرت به تنظيم تركيب‌هاي آماده‌اي كنند كه از قبل به وسيله شركت‌هاي داروسازي ايجاد شده‌اند . تنظيم و تهيه و تنظيم تركيب‌هاي آماده دردسر ادغام داروها را از در بين مي برد و احتمال آلوده و كثيف شدن ميكروبي دارو را نيز به حداقل ميرساند . اين كار براي پزشك معالج و بيمار از لحاظ بهداشتي و تن درستي خوبتر و ساده‌تر مي‌باشد .

بيش‌ترينكاربرد و تاثير مزوتراپي چيست؟ اين منش براي جوان‌سازي پوست، ناچيز رنگ كردن لكه‌هاي پوستي و لكه‌هاي بارداري، ليفتينگ پوست، ذوب كردن سلوليت‌ها و چربي‌هاي طولاني تر و معالجه ريزش گيسو كاربرد داراست .گفتني مي‌باشد كه اندازه پاسخ‌گويي و عارضه ها مزوتراپي از فردي به شخص ديگر گوناگون و غير قابل تشخيص مي‌باشد . به عنوان مثال ممكن مي‌باشد درمان ملاسما (لك بارداري) با مزوتراپي براي بيماري خوب و مفيد باشد و براي بيمار ديگري چنين تاثيري را نداشته باشد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.