نحوه‌ي به كارگيري از شوينده ها يار و همدم با دستگاه رخ براش


نحوه‌ي به كارگيري از شوينده ها يار و همدم با دستگاه رخ براش

بهترين كرم پودر

هتر ميباشد پيشين از به كار گيري از دستگاه  پيرايش خويش را با دستمال مرطوب منزه كنيد، در آغاز رخ خويش را تر فرمائيد آن‌گاه براي از شوينده روزمره مطلوب پوست خويش به مقدار لازم روي رخ خويش بريزيد. براي شستشوي هفتگي از اسكراب‌هاي هفتگي استعمال نمائيد. تنها اعتنا داشته باشيد كه از اسكراب هفتگي قدرتمند اصلا روزمره به كارگيري ننماييد زيرا سبب ساز بي آبي بيش تر از حد پوست شما خواهد بود.
 
بعد از آن اززدن شوينده ها به طور، چهره براش خويش را پر‌نور كرده مقداري براش را تر كرده و بمدت يك دقيقه كار شستشو را انجام دهيد. دستگاه را به نرمي به صورت دوراني بر روي رخ به جنبش در آوريد. روزگار شستشوي هركدام از سيرتكامل ها و بيني 20 ثانيه، پيشاني 10 ثانيه، زنخدان 10 ثانيه است. بعد فيس خويش را با اب ترجيحا خنك بشوريد.
 
نكات مهم در به كارگيري از رخ براش
• هنگام به كار گيري از چهره براش نبايد با فشار زياد از رخ براش به كار گرفت تا فيض بهتري گرفت. چراكه اينكار موجب تحريك بافت پوست گرديده و سبب نازك شدن آن و توليد آلرژي مي‌گردد.
 
• به كارگيري بيشتراز حد از چهره براش ميتواند سبب به هم تناول كردن PH طبيعي پوست و از ميان رفتن چربي اثرگذار آن شود. پس مصرف طولاني تر از روزي يكبار از آن سفارش نمي‎شود.
 
• در شرايطي‌كه ياروهمدم با يكي‌از اعضاي خانواده‌تان بطور مشترك از يك دستگاه به كار گيري مي كنيد، مسلما هر شخص محرمانه منحصر به فرد خودش را داشته باشد.
 
• پس از استعمال از رخ براش و شستشوي صورتتان با اين دستگاه چربي هاي پوست شما به كلي شستشو گرديده‎اند. به همين عامل در‌صورتي‌كه از آب رسان و مرطوب كننده به كارگيري نشود غدد مولد سبيوم استارت به ساخت و ترشح چربي طولاني تر خواهند كرد. پس بي ترديد بعداز شستشوي فيس با رخ براش از مرطوب كننده يا اين كه كرم آبرسان متناسب با پوستتان به كار گيري فرمائيد.
 
نكاتي شايان توجه در تعيين و خريد چهره براش

راهنماي خريد رخ براش
 
• با دقت به اينكه رخ براش هاي چرخشي منجر كشيدگي و شل و ول شدگي پوست به علت جنبش و چرخش دستگاه به سمت ميشوند لذا خريد صورت براش هاي چرخشي پيشنهاد نميشوند. در دستگاه هاي جديدتر از تكنولوژي ويبراتوري استعمال مي گردد كه خطاها گونه چرخشي آن را ندارد. 
 
• در هنگام خريد صورت براش صد رد صد بدين نكته دقت فرمائيد كه‌اين دستگاه ها در دو مدل شارژي و باطري دار جان دار مي‌باشند كه متناسب با نيازتان آن را تهيه و تنظيم فرماييد.
 
• بهتر ميباشد دستگاه فيش براش دارنده براش هاي گوناگون با عملكرد هاي گوناگون از قبيل براش‌هاي شستشو ،براش لايه برداري،براش تن، براش ميكاپ و…..باشد.
 
• نكته ديگري كه بايستي به آن دقت نماييد ضد آب بودن دستگاه ميباشد تا بتوانيد در خزينه از آن به كار گيري نمائيد.
 
مراقبت از دستگاه صورت براش
• شايسته ترين نحوه براي مراقبت از دستگاه رخ براش كيوت اسكين قرار دادن آن بيرون از دور و بر‌هاي مرطوب مانند گرمابه ميباشد.
 
• بهتر ميباشد پس از ‎هربار به كار گيري از دستگاه،  براش ها را از آن غيروابسته نمائيد و آنان‌را بشوريد. بعد بيرون از اطراف مرطوب قرار دهيد تا كم آب شوند. 
 
• در‌صورتي‌كه دستگاه صورت براشتان باطري دار ميباشد، پس از هربار به كار گيري پايين آب، در محيط باطري را گشوده نمائيد و در فيس نم‎دار بودن، باطري ها بيرون شوند، محيط باطري و باطري‎ها كم آب شوند، تا دستگاه براي به كار گيري‎هاي بعدي مهيا باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.