گزينش رنگ كرم پودر

لوازم ارايشي

گزينش رنگ كرم پودر

بعضا‌ها به خطا چندين جايگاه پر‌نور‌خيس يا اين كه تيره‌خيس از رنگ پوستشان را گزينش ميكنند. زدن كرم پودر پر‌نور‌خيس از پوست صورت را مسن‌خيس و رنگ آن را مايل به خاكستري و كرم پودر تيره‌خيس از پوست صورت را كدر نشان ميدهد. پس براي داشتن پوستي قشنگ و طبيعي مي بايست رنگ كرم پودرتان همرنگ با رنگ پوستتان باشد. نسبتاً اكثر برندهاي داراي اعتبار آرايشي تيس‌خيس دارا هستند تا شما بتوانيد شل‌خيس تعيين نماييد.

 بهترين كرم پودر

ولي يك كدام از رايج‌ترين خطاها خانم‌ها براي گزينش رنگ كرم پودر، آزمايش كردن آن روي پشت دست ميباشد در شرايطي‌كه كه اختلاف مرتبه متعددي در ميان رنگ پوست رخ با دست موجود هست. شايسته ترين راه و روش براي تعيين رنگ مطلوب، زدن مقدار يه خرده از آن روي قسمتي از چهره مثل روي آرواره يا اين كه فك و مقايسه آن با رنگ پوست در فروغ طبيعي ميباشد.

كانسيلر
كانسيلر همانند كرم پودر در نوع‌هاي جامد و كرمي وجود دارد. البته به جهت اينكه كرم پودري كه به پوست مي زنيم سنگين بوده و براي پوست حريم ديده مطلوب وجود ندارد بهتر ميباشد از كانسيلر به كارگيري فرماييد.

 

كانسيلر پف، تيرگي و چروك‌هاي ريز بدور ديده را از در ميان ميبرد. متاسفانه بعضا از خانم‌ها گهگاه از كانسيلري كه ۱۰ رتبه پر‌نور‌خيس از رنگ پوستشان ميباشد بدور چشمشان ميزنند. در شرايطي كه اين عمل چشمانشان را ريز‌خيس نشان مي دهد و موقعيت تصنعي به صورت مي دهد. رنگ كانسيلر صرفا بايستي يك رتبه پر‌نور‌خيس از رنگ كرم پودرتان باشد. كانسيلر‌ها را مي توانيد روي خط خنده، خط اخم و همين طور لك‌هاي پوستي هم به كار گيري فرمائيد.

 

فيكساتور (ثبت كننده)
پودرهاي فيكساتور در رنگ‌هاي پر‌نور تا تيره و در دسته‌هاي مات و شايني موجودند. پودرهاي فيكس معمولا برس يا اين كه پد اختصاصي دارا‌هستند و بعداز كرم پودر زده ميگردند. گونه ديگري از ثبت كننده‌ها ميباشند كه تنها براي مناطقي كه آب و هواي مرطوب دارا‌هستند مطلوب ميباشد.

 

بيس
بيس‌ها در دو جور ژله‌اي و كرمي و در ۳ رنگ بنفش، سپيد و سبز موجودند. بيس بنفش براي پوست‌هايي با قضيه سياه و كدر، سبز براي پوست‌هاي سرخ و سپيد براي پوست‌هاي نرمال به عمل مي‌رود. براي دوام طولاني تر كرم پودر كافي ميباشد اندازه يك عدس از بيس را پيشين از كرم پودر به پوستتان بزنيد.

 

يكسري نكته طلايي
_ افرادي كه پوست خيلي چربي دارا هستند ميتوانند براي دوام اضافه قبلي از زدن كرم پودر با يك پنبه آغشته به الكل سپيد رقيق گرديده با آب، صورتشان را تميز نمايند تا چربي پوستشان متعادل شود. اما اين فعاليت براي عصر‌هايي كه ميخواهيد به ضيافت خاصي برويد سفارش ميشود و انجام هر روز اين فعاليت سبب كدر شدن پوست مي‌گردد.

 

_ مدام بعداز زدن كرم پودر يك تكه پنبه پهناور برداريد و خيلي آهسته به طور دوراني روي پوستتان بكشيد. اين عمل اضافات كرم پودر را ميگيرد.

 

_  در صورتي مي خواهيد نصيب‌هايي از بدنتان را هم كرم پودر بزنيد اصلا از كرم پودرهاي چرب به كارگيري نكنيد. كرم پودرهاي آكوا كه با آب تركيب ميگردند شايسته ترين مورد براي پوست تن مي‌باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.