نكات كليدي در استعمال از كرم پودر‌ها


نكاتاصلي در استفاده از كرم پودر‌ها-نحوهپوشاندن جوش‌ها كافي ميباشد چندين جوش روي صورتتان داشته باشيد تا به طور كامل آرايشتان بهترين كرم پودر حاد شود . اين نقطه‌هاي مزاحم نيكي صرفا رخ را زشت مي‌كنند بلكه به راحتي هم پوشانده نمي شوند ولي بعضي از مارك‌ها پوشاننده‌هاي اختصاصي جوش ايجاد كرده‌اند كه مي توانند فراوان كمك كننده باشند اما پيشنهاد مي كنيم تنها به‌دنبال پوشاندن جوش‌ها نباشيد بلكه خوبتر هست براي معالجه آن اقدام فرمائيد . براي از در في مابين بردن جوش‌ها خوب تر مي‌باشد پوشاننده و كرم پودري بخريد كه اسيدساليسيليك داشته باشد چون وجود اين ماده بازدارنده بسته شدن منافذ پوستي مي گردد .
شايسته ترينكرم پودر
با كرم پودر، بينيتان را كوچك فرماييددر حالتي كه بيني بلندي داريد بايد در نوك بيني از كرم پودر تيره تري به كارگيري فرمائيد؛ در‌حالتي كه بينيتان يه خرده انحنا داراست و كج ميباشد، رنگ تيره را در كنار بيني و رنگ پر‌نور‌خيس را در اواسط بيني به عمل ببريد . همينطور از پودر روشن مي توانيد براي وسيع‌خيس نشان دادن بيني كوتاه، چشمان گود رفته كوچك، فيس باريك و بلند، زنخدان عقب رفته، گردن باريك و بلند و پوشاندن حلقه سياه به دور ديده استعمال كنيد علاوه بر اين‌ها براي پر رنگ‌خيس نشان دادن سيرتكامل‌ها، يك خط ذهني از كناره دهن به وسط گوش و يك خط ديگر به طور عمودي، از كناره خارجي چشم به طرف زنخدان بكشيد . بعد از آن از آن پوشاننده يا اين كه فونديشن تيره را بعداز خط عمودي روي اين خط ذهني به رخ افقي بزنيد .

چه طور كرم پودر ارگانيك به لحاظ رسد؟كرم پودر را با اسفنج يا اين كه اين كه انگشت روي پوست به آرامي بماليد، تا پوست شما روشن گرديده و در عين حال ارگانيك به لحاظ برسد . خوبتر ميباشد دهانتان را هنگام به كارگيري از كرم پودر گشوده نگه داريد تا ناحيه گردن شما در معرض مشاهده كرد باشد و خط معين فك شما زدوده شود . پس از اتمام پيرايش هم يك دستمال كاغذي را به آرامي روي صورتتان بماليد . اين كار منجر مي گردد مواد آرايشي روي پوست يكنواخت‌خيس گرديده و در عين درحال حاضر صورت شما طبيعي‌خيس به حيث برسد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.