آرايش بهتر است تمام لوازم‌آرايشي


چرا آرايش شب و چرا آرايش روز؟ تفاوت اين دو سؤال جداي از رنگ‌آميزي و نوع آرايش، به‌طور اساسي و كلي در براق و مات بودن آرايش است. در اينجا به نحوه‌ي چگونگي آرايش روز و نوع آن در مقايسه با آرايش شب مي‌پردازيم:

بهترين كرم پودر
در مرحله‌ي اول اين آرايش بهتر است تمام لوازم‌آرايشي كه استفاده مي‌شود از نوع مات و بدون اكليل باشد كه هر قدر اين خصوصيت را داشته باشند، به شيك شدن و در عين حال زيبايي آرايش شما افزوده خواهد شد. براي ميك آپ چشم‌ها بهتر است پس از آماده سازي پوست به‌وسيله‌ي كرم پودرهاي مايعي كه به‌هيچ‌وجه پوست را براق نشان نمي‌دهند و همچنين استفاده از كانسيلر براي رفع سياهي دور چشم و استفاده‌ي پنكيك همرنگ پوست بر روي آن جهت يكدست و صاف شدن چهره، ابتدا چشم‌ها را كمي ريمل زده تا حالتي از آن براي خط چشم كشيدن در دست بيايد و سپس يك خط چشم ظريف و دقيقاً مماس با مژه‌ها در پشت چشم بكشيد. اين كار را بهتر است با خط چشم‌هاي مدادي انجام داده و با استفاده از همان مداد گوشه‌ي انتهايي چشم را پهن‌تر و مثل سايه زدن باز كنيد و سپس دوباره ريمل بزنيد.
در زير چشم‌ها با استفاده از مداد دودي، خاكستري هاله‌ي باريكي براي جذابيت بيشتر چشم‌ها بكشيد.
سايه را نيز بر حسب رنگ چشم انتخاب كرده و بهتر است آن را نيز از گروه رنگ‌هاي دودي، خاكستري مات انتخاب كنيد.
تيره، از بالا به پايين و از گوشه‌ي چشم به داخل، چشم‌ها را سايه بزنيد با اين تفاوت كه بهتر است از سايه‌هاي براق و اكليلي استفاده نماييد.
هاله‌ي زير چشم‌ها را با سايه‌ي براق كرم يا طلايي كمرنگ سايه بزنيد و كاملاً پهن و پخش كنيد كه البته گاهي كشيدن سايه همرنگ سايه‌ي پشت چشم به زير چشم‌ها نيز بر زيبايي آرايش شب مي‌افزايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.